Ritat

Sorry för låg uppdatering, men har inte haft lust att blogga. Men nu har jag det! Hade så ont i huvudet idag så jag låg i soffan och bara lyssnade på musik i låg volym. Det var rätt avslappnande, men nästa gång jag får huvudvärk ska jag testa med hörselskydd, så att det blir helt tyst inuti skallen! Kan vara bättre.?
Har hållit på och klottrat på denna teckning i några dagar lite då och då. Men nu får den vara klar. Det blev lite fattigt på skuggor, men men.
Tog bara ett foto på teckningen, så den blir ju lite suddig. Ska nog testa med scannern nån gång.
Älskar att färglägga med promarker pennor! Det blir så fint då! Ska nog skriva i ett inlägg om vilka jag använder, tipsar dem verkligen!

Kommentarer:

1 Moi<3:

Hejhej!

Shit vad snyggt du ritar!!!!;D

2 Linn-lay:

Aså du har faktiskt en ganska bra blogg måste jag säga :D tro nästan jag få börja kika in lite oftare:)

3 Ida:

hej jag heter Ida och jag vill att du ska göra en beskrivning på ögonen där!!!!!!!

4 Ida agen :D:

Jag vet älskar den beskrivningen! <3 Jag har lagt favorit blogg (Din blogg) Jag ritade detdär ögat och mina kompisar tyckte det var grymt fint jag sa att det var från din blogg! Nu känns det som om det ligger ögon i hela klassrummet ;D

5 Johanna:

Den var järrefin! Hur kan man?! :)

6 Julia:

Hej (:



jag vet att det var länge sen du gjorde inlägget, men kan inte du göra ett inlägg om hur du ritar såna här söta människor? Det skulle vara jättekul!

Kommentera här: