Sluuut på sommarlov!

Nuuu måste jag väl uppdatera lite tror jag.. (ehehe...)

Jag HAR faktiskt inte lagt ner bloggen!! Har bara tagit en liten paus..
Men nu är sommaren slut, känns det som! ..och skolan börjar imorrn. (Herre gud vad tiden har gått snabbt!!) Ja, men det är inget jag kan ändra på ;) Skulle ju vela att sommarlovet var nååågra dagar till!! Det skulle väl inte skada :P

Jag har bara njutit av den sista tiden av sommarlovet under den tid jag inte bloggat. Varit på "nöjesställen" med familj och kompisar. Badat på flatenbadet gjorde jag i förrgår. (Hoppas bara inte att det var för sista gången för i sommar!! *snyft!!*)

Det här var väl ett rätt kort inlägg iofs. Men pallar inte skriva mer nu..
Jag kommer iallafall börja blogga lite mer nu, har jag bestämt! Men fösrt vill jag försöka göra om designen! Är trött på den här och vill testa nåt nytt. Men det kommer ta väääldigt lång tid, för mig :P Är verkligen inte duktig på sånt! ;)
Men snälla hjälp mig här!! Har hört att min bakgrund på bloggen är ROSA för vissa!! Är den det för dig? I så fall är det på grund av mitt högerklicksskydd. För den är egentligen grön.. Så säg gärna vad den är för dig! Så jag kan veta ifall jag måste ändra på mitt högerklicksskydd.

Haha! Älskar verkligen den här bilden på gäspande Timmie! Hihi! ♥
Jag har vart i skärgårn igen i en vecka (för typ en vecka sedan), där ifrån är denna bild :)

Kommentarer:

1 Anonym:

skitfiin blogg!! <3 vi måste ses snart! :)

2 Lina:

Bilden i din header är skitsnygg! du är grym(:

3 Ida ♥:

Den är ljusgrön för mig , men menyn är rosa så de kan ju vara därför? om du har kodat fel eller så (:

Kommentera här: