Söta smycken!!

Jag tycker att sånna här smycken är sååå roliga/söta!! Det bara är kul med att de ser lite annorlunda ut också! Fick verkligen inspiration av den här sidan som säljer de här. Tror nog aldrig att jag kan köpa de här.. Men nu har jag iaf fått inspirration och kan kanske hitta de här nån annanstans, eller försöka göra sånna själv (höhö.. kommer aldrig hända! xP ) ..Men, men, kankse att jag får lust att påbörja något sånt här arbete.. pappa är ju guldsmed (höhö!) så han kanske kan hjälpa mig att göra nåt sånt smycke i metall, eller silver... eller GULD!! Moahaha! Skojja.. silver i så fall :P
Swiss Cake Roll Ring - StrawberryChirp NecklaceHappy Apple Key Chain/Purse CharmRetro Block Heart Necklace - RedSilver Owl RingHappy Acorn NecklacePuppy Love NecklaceMushroom Bunny Necklace - GreenDonut EarringsCamera RingHappy Cup EarringsFruit Hoops Necklace
Vad tycker ni? Hiss, diss? :P

Här kommer de iallafall ifrån ;)

Kommentarer:

1 Malvina Porsmyr:

Sv: Ja, den gick verkligen jätte bra att följa!

Du ritar underbart bra.

Jag ska kika in igen, jag lovar!

/Malvina

2 NiKiTiA:

sv. tack!! ja visst! lägger till dig nu, har du lagt till mig? =)

3 josefine:

Rätt svar från gissa kändisen finns nu i bloggen. Tack för din gissning! :)



Allt bra med dig en regnig söndag som denna? :)

4 jag så klart!:

vilka fina! jag skulle vilja ha ringen högst upp och munkörhängerna!

5 sofia:

varför bloggar du aldrig längre?

6 Alice:

Jättefin blogg! :)

och omg, har du gjort headerbilden?

den är UNDERBAR! :)

7 sara:*:

fin blogg!:D

8 L I N H - en mode blogg :DD:

HISS!

Kommentera här: