fotonbilderfotonbilder mooot papperskorgen!




Wow, titta vilket hår man kan få av att höja kontrasten lite ^^ Nu blev det inte samma råttfärg längre ;P
Haha, spännande att läsa om mitt hår va? x)
Redigerade lite bilder igår kväll (hehe natt kanske) medans jag dessutom var duktig nog att kasta och rensa bland tonvis av foton! Både suddiga och en massa bilder med likadant motiv.
Fick säkert ihop flera hundra bilder som hamnat i papperskorgen nu. Ändå är jag inte klar än! Det där var bara kamera bilderna, nu ska jag rensa igenom mobillfoto mappen också. Det värsta är att det kommer ta sån sjukt lång tid!!! Igår satt jag säkert i tre timmar tills ryggen knakade och huvudet nästan sprängdes av trötthet, ja till klockan elva satt jag. Allt för att jag är så seg när jag rensar bilder! Aja, jippi, ett jätte jobb.. men jag måste ta tag i det ändå, annars byggs bara bildmapparna upp upp upp...

Sen hoppas jag på att baka lite, göra kakor och julgodis. Men får se om det blir av. Kanske att jag inte kommer göra hela bildjobbet idag, för verkligen inte att jag tänker sitta här i tre timmar till!

Kommentarer:

1 ida:

svar; tack tack!

2 Natte<333:

FJORTIZZZZ!!!!!!!!!!!

3 kasia:

hejhej! ursäktar om jag stökar ner lite här nu..!

men, gillar du smycken kanske? :d

jag tillverkar egna, därav min blogg!

jewelsbykasia.blogg.se

hoppas du tittar in :d

KRAM

4 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

Svar: Kul att du gillade dom :D

5 emmi:

- förlåt för sent svar!

kul att du gillade mitt kollage :)

och kolla gärna in min dagens blogg, kram!

Kommentera här: