Hemma igen

Jupp, nu är jag hemma i cityt igen ;) Nu känns det som om jag har haft sommarlov! Landet har liksom blivit nästan som en "tradition" på sommaren, eftersom vi alltid åker ut dit på sommarlovet. Det blir liksom mer semesterkänsla av att åka iväg dit ut och inte bry sig om tid och dag ;) ..eller rättare sagt så glöms tiden bort.
Har mest gjort samma sak varje dag. Badat, solat, snorklat, promenerat, åkt ut med båten, paddlat kaiak, lekt med vovven.... bla bla bla
Så nu är det rätt skönt att vara hemma igen. Bara det att sommaren faktiskt snart är slut! och det är ju förfärligt!! Det är mycket mer jag vill göra innan skolan börjar igen! (Plugghäst som ja är måste jag nog öva in lite gamalt från sjuan som jag har lagt lååångt bak i minnet, eller ens kanske inte finns kvar där. ;) :P Innan skolan börjar)

Lite foton:

Timmie har vågat simma, den lilla fegisen ;)

..och riktigt varmt har det också varit. Timmie drack säkert flera liter om dan! Kanske jag också gjorde förresten.. Om det är intressant: så var det ca 24 grader varmt i havet vid vår brygga och vid vår.. kan man säga stenstrand?

Hehe.. syrran har fiskat... med snorkeln!! HAHA!  (Hon la i fisken i vattnet sen, den blev inte mat iaf! ;) )

Jag på en ö i havet (bilden blev visst riktigt sne!!)

Föredrar hellre att fota vovven faktiskt ;p Han är ett mycket sötare motiv! ♥

En labburint som kanske forntida människor har byggt för att hedra gud?? Nä skojja bara, har faktiskt ingen aning ;)

Vargen i rödluvans kostym kanske? Eller en frusen Timmie som lånat en badrock?? :)

Det var lite bilder.. ångrar verkligen att jag tog så få bilder (det här var förstås inte alla då men..)

Kommentarer:

1 Hanna:

Sööt hund !

Kommentera här: