cupcakes bakning... eller vad man kan kalla det som?

Tadaa!! Gjorde ett par cupcakes i alla fall, dom ser väl goda ut? He he, men man vet aldrig vad som kan dölja sig innuti! Allt gick åt skogen med toppingen! Gjorde en blandning av olika recept på internet, men ett RIKTIGT stort misstag var att ha i kakao! Det förstörde hela färgen och gjorde dem monstergröna och rödbruna! Usch vet inte om jag vågar smaka dem! Jag tog dessutom i aldeles för mycket karamellfärg. Försökte gömma dem indränkta i vispgrädde och chokladsås med ett gelé hallon på toppen.
Jaja, man lär sig av sina misstag, nu vet jag att jag ALDRIG ska ta i kakao i topping, om den inte ska vara brun då.


usch!! Fattar inte äns att jag tar upp den här bilden!


Ja då var det ju bara att diska och ställa allt i rätta igen, men jag slängde in allt i diskmaskinen. He he, tur att man har en sån!

Själva muffina blev i alla fall toppen bra! Nästa gång ska hela resultatet bli perfekt.
Ska äta lunch nu, sedan ska jag nog åka till globen och titta lite, Sofia ska köpa fiskar så vi ska titta lite på fiskar då.

Kommentarer:

1 shompi.blogg.no:

NAM.

2 Lexi:

Såg gott med cupcakes! :D

Kommentera här: