Heej!!

Hej alla mina söta läsare! Har haft en kul eftermiddag på idrottsplatsen och spelade fotboll med Moa, Mathilda, Ellen, Ingrid, Amanda, det var kul!! Riktig mach alltså!! He he.
I går var jag inte på skolan, var sjuk och hemma :( men målade ändå påskägg!! Blev rätt nöjd, visar resultatet imorgon. PS: glöm inte "veckans blogg tävlingen" som pågår (inlägget här nedan)
Har hittat så fina kläder på kappahl och lindex!! visar ett par bilder här:
Cardigan - 80% Viskos,17% Polyamid,3% Elastan Leggings - 95% Bomull,5% ElastanJeansjacka - 98% Bomull,2% Elastan 
Ps: jeansen ser inte ut så här riktigt, de är MYCKET snyggare i verkligheten.

Kommentarer:

1 Anonym:

Nice blogg! Kolla gärna in vår också! :)



http://wellsknack.blogg.se

2 A Z R A !:

sV: vad bra, samma här:d

n ja pallar inte veckansblogg tävlingar xd



vart finns den där jeansjackan och vad kostar den ? :D

3 antonia:

älskar dendär korta jackan!! :)

4 Asbjørg:

nå har jeg skrevet det i et innlegg ^^

5 Cassie ♥:

Tack! men jag tävlar inte i några tävlingar just nu :)

6 A Z R A !:

sv: hehe okeyy, den var skitsnygg:)

7 lina:

skitsnygg jacka!

8 Lina:

Jag ÄLSKAR jackan och leggingsarna!

9 Sanníe™:

Jag kör igång min första tävling då du kan vinna ett porträtt som jag målar till dig!



Tryck på länken nedanför för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/march/-vinn-ett-portratt.html



PEACE ❤

10 Joanna:

Tjo snygging. Du har fett fin blogg ju, men iaf, jeans jackan var är den ifrån? Jen var grymt snygg

11 Elin Toreborg [foto]:

Fin blogg! :)

12 sarahlynea:

jackan är såå snygg :D

13 maddie:

den där jackan gillar jag! :)

14 Angelica:

Tävlingar och andra roligheter i bloggen :)

Kika in!

Kommentera här: