Skansen

Hejsan!! Bloggade inte igår, för då var jag på skansen med familjen. Underbart väder var det också! En riktigt fin dag att besöka Skansen på. Det blev då förstås en hel del bilder där ifrån.
Här kommer några bilder


Världens godaste glass... mjukglassen!! Med strössel och matchande naglar (nagellack från Depend) till bilden ^^

Änderna var sugna på glassen. Så de fick slåss om några smulor från struten ;D

Karin åkte slänggungan

Fin vy



Määäää


Muu säger kossan :P



Björnen sover, björnen sover, i sitt lugna bo..!



Lyckliga kaniner på lillskansen ^^


..och så VÄRLDENS största sockervadd!! XD

Ett moln nerplockat från himlen

Söta lillsyrran ^^

Kommentarer:

1 Millah:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2 frida:

Jag är så sjukt rädd för skansens påfåglar. Yikes. De är så sablarns närgågna. Hoppar typ en meter upp i luften så fort jag ser dem. Modiga du som vågade ta kort på dem!

3 Bloggarmaja:

så mysiga bilder :)

4 Fanny:

Härliga bilder :) Glassen såg jättesmaskig ut =)

Kommentera här: