Vill haaaaa! <3

Asså ååå vad jag har lust att åka till stan och shoppa massssoooorr!!
Nu har jag ju suttit och lekt me photoshop och några underbara kläder från gina tricot och bikbok. Detta skulle då vara min shoppinglista då ;) För kläder har jag sån lust att köpa! Nu när jag vart på praon (sista dagen var i fredags) så har jag verkligen inte haft någon som helst tid till att åka ut och shoppa. Så nu, efter ca tre veckor utan shopping, så vill jag ut till stan igen! Då ska jag leta reda på dessa plagg som jag hittat på internääätet. Se storlek och så. Men ganska mycket av de här får jag nog önska mig i julklapp! ;)
Men som helst just nu önskar jag verkligen att jag bara kunde sträcka mig in i skärmen och ta tag i alla dessa fina kläder och dra ut dem ur skärmen! Ååå om man bara kunde!.. Men, alla vet att något sånt är en aldeles för stor önskan för att gå i uppfyllelse, så just nu får jag nöja mig med att bara titta på dem och göra lite halvslarviga collage i photoshop...

Juste! Lyckans ost som jag är så hade jag vart sååå duktig på konsum att jag då i fredags fick shoppa allt jag ville ha ifrån konsum!! Utan att betala en enda krona! (..okej, allt jag ville ha upp till tvåhundra kronor då ;) )
Fatta att jag fick hem en hel del gott och bra! ^^

Kommentera här: