vita vinterbilder en tråkig dag

Sitter nu hemma och har suttit här hela dagen sen jag läst ut den absolut bästa boken som finns.... Trist. Ja, någon skola blev det då inte idag för mig. Eftersom jag fått värsta febern av den taskiga kylan utomhus. Har ingen energi alls, och det är bara frustrerande att inte orka göra nåt annat än att bara sitta vid datorn, det enklaste och lataste som finns...
Så jag passar då också på att publicera ett nytt inlägg. Sen så ska jag nog hitta på något roligare... men vad är roligt just nu? Måla lite kanske? Håller ju på med en målning jag har bestämt mig för ska bli klar på söndag. Annars hade jag tänkt städa och göra lite läxor som jag inte vill stressa med i sista sekund... men det känns ju bara för tråååkigt att hålla på med nu, i alla fall alternativet läxor :P

En annan sak jag har sysslat med idag är att fota lite "vintermotiv", det blev kassa bilder... Men jag lägger upp några här ändå.




Kommentera här: