söndag

Heeeejj!!

Nu sitter jag framför datan och lyssnar på spotify.
Var i stan igår med Amanda, köpte en vinterjacka... och mcDonalds mat ;) ..Haha
Är inte heeeelt hundra på om jag ska ha jackan... men jag tror det ändå. Var i stan igen idag för att leta skor, (kanske jacka), lite kläder, vantar m.m... men hittade verkligen iiiingenting!!
Ska se nu om jag hittar något på nätet ;)

Haha.. så mycket mer har jag inte att skriva! Jo, det blir lite bild-torka på bloggen, för min j*vla kamera är sååå duuum!! :P
Har lite ny tecknat som jag funderar på att lägga upp nån gång i veckan :) (Haha, kanske kan ersätta min dåliga bild-uppdatering lite?)

PUSSS till er! ♥

Kommentarer:

1 frida:

Nya teckningar är alltid ett plus, och det är definitivt en bra sak om man vill muta bort några dagars dålig uppdatering ;P

2 Helena:

Hej!



Ny Hello Kitty Webshop med väldigt bra priser!



Sveriges bästa online Hello Kitty shop

www.hellokittyshop.se

3 Elina;]<3:

nice design!:D<3 bra att du börjat blogga igen!;)

Kommentera här: