Lilla Leia

Jag har ju lovat att lägga upp lite nytt som jag tecknat, har massor på gång och massor som glömts bort i lådor. (Om jag skulle räkna hur många papper jag förbrukat... skulle det kunna vara nära en halv miljon?.. eller mer??)
Nu ska jag ta tag i det jag glömt bort, som bara är påbörjat eller nästan färdigt. Jag kan säkert visa upp något riktigt gamalt också, om jag hittar något intressant. Det mesta jag ritar brukar oftast bara bli halvfärdigt, vilket är lite trist. Men inspirationen bara slocknar och ny inspiration kommer, som känns roligare att göra.

Denna gjorde jag för någon vecka sedan till Amanda. Det ska föreställa en welsh springer spaniel, och egentligen Amandas lilla Leia... men är inte riktigt helt hundra på att det blev så jätte likt.
Men även, för att nästan vara första gången jag ger mig in på att teckna en "verkligare" hund, så blev jag nog ändå nöjd med resultatet.

Kommentarer:

1 Anonym:

Den blev jätte bra, söta Leia :)

2 Frih:

Så söt :3

3 frida:

Päls är det värsta som finns. Du har dock fått till den skitbra. Galet söt hund var det också :)

4 Amanda:

Tack så mycket för teckningen föresten, super bra. Min söta lilla vovve :)

Amanda och Leia

5 Zingo med matte Camilla:

Hej Jag hittade din blogg när jag och matte googlade och hittade en massa fina teckningar som du hade ritat, många fler än vad du har på Familjehund. Superfina är dem men du är ju super duktig också. nu skall jag och matte titta vidare.

Kommentera här: