Maskerad kalas!

Känns riiiktigt skönt nu att ha höstlov! Från och med nu! Ser verkligen fram emot att inte behöva göra läxor, bara göra annat kul som jag annars inte haft tid för. För jävlar vad jag har pluggat de senaste veckorna!! Har till och med lyckats sitta fem timmar i sträck vissa dagar för att vi haft så mycket prov och läxor, såååå tror nog ni förstår varför jag vill ta det lungt nu. ;)
- En vecka fullständig ledighet (nästan)
- och sedan två veckor prao!

Haha, jag ska praoa på konsum i ca två veckor efter höstlovet dessutom, hoppas det blir kul, roligt med lite "variation" också.. inte bara va i skolan alltså.

Snart är det ju halloween, och imorrn så bär det kanske av till globen för att få tag på något att ha på sig på festen imorrn, vet verkligen inte va jag ska vara för läskig en! Men flickorna "M" har förbjudit oss att komma dit "oläskiga" ;) ...så när jag sökte efter lite "inspiration" på google, dök de här gulliga bilderna upp:

Haha, visst är de läskiga! Nää... otroligt söta! ♥
Tänkte välja ut några att visa på bloggen, men det blev lite för svårt ;)
Visst, kanske lite taskigt att klä dem så där, men jag kan ändå inte låta bli att tycka dom är söta! (Förhoppningsvis går de väl inte runt så här hela dagarna bara!) ..Iallafall så var dräkterna riktigt kreativa och roliga! (kanske nåt att försöka sig på att göra i syslöjden?.. roligt arbete skulle det nog bli ändå ;) )

Vilken är eran favorit?

Kommentarer:

1 Elina:

naaw <3 stackars hundar... men biet var nog sötast ändå XP

2 Natte<333:

KONSUM????

3 Moa:

ha ha korven :D ♥

Kommentera här: