Nytt porträtt på gång


Jag har nog inte vart precis bäst på att uppdatera de senaste dagarna. Anledningen till det är att jag tillbringat halva veckan i skärgården utan någon som helst tillgång till dator eller internet.
Men också för att jag inte orkat med det, har inte kännt någon inspiration alls. Och inlägg som är helt tråkiga och utan inspiration är väl ingen mening med?

Jag har också grubblat en del på designen, kommer ingen vart alls. Tycker verkligen nu att den nya inte är bra. Får se när jag ändrar den... om jag nu orkar lägga ner massa timmar IGEN på en ny design :P

Okej nu har jag skrivit en massa som jag inte tror någon har nåt större instresse av ;) Men vad jag ville med det här inlägget var bara att visa det nya porträttet jag börjat på. Kan ni se vem det ska föreställa?

Kommentarer:

1 jullan ♥:

nu har jag dragigt igång med en tävling, du kan vinna en inbjudan till bloggsvar. Va gärna med och tävla, skulle göra mig väldigt glad.



direkt länk http://svenssonjullan.blogg.se/2011/april/dra-igang-med-tavling.html#comment



Puss ♥

2 MADDES:

Hur har din påskhelg varit?

3 anonym:

din blogg är jättebra men du måste blogga oftare! :) <33

4 catarina:

wow du tecknar fantastiskt. är bilden i headern gjord av dig?

Kommentera här: