Canon EOS 550D

Förra veckan beställde jag hem denna fina kamera, minneskortet kom igår. Därför är det inte förrän nu jag kunnat börja fota. Men om jag är nöjd! Jag hade nog inte kunnat tänka mig en bättre än denna!
Hela dagen har jag nästan ägnat åt att fota, och har helt glömt bort allt annat jag måste göra idag. Visar er några av bilderna här nere då jag var ute med Karin och fotade (gissa om jag plåtade varendaste liten blomma!)

Mer kommer senare, och jag hoppas verkligen på många fina bilder och minnen med den här snyggingen.



Jag har ju inget macro objektiv så fokusen är kanske inte den bästa på blommor ;)

Kommentarer:

1 Elina Goes Crazy:

nice! :D vad kostade den?

2 Rebecka:

Vart har du köpt dina typ beiga kilklacks skor som du hade i skolabn häromdan ? :)

Dom var skit snygga!

3 Emma Damm Drawings:

Sv: Hihi :-)

4 Moa:

vad kostade din kamera? och var köpte du den? :)<3

5 Catarina:

Hade också tänkt skaffa en sån här men sen så tänkte jag skaffa en nikon eftersom jag redan har en nikon.. men jag är fortfarande väldigt sugen på en canon. :)

Den här filmar ju också, väldigt bra, så det kan ju vara kul :) Har du provat filmat nått?

6 Matilda [FOTO]:

Åh, vi har likadan kamera! Jag älskar den :)

Kommentera här: