Vårtecken


En av de saker som är fint med våren är alla snygga fotomotiv man får! Jag har under hela veckan försökt att slita mig från mina sysslor och ta mig en riktig fotorunda med kameran. Men det var inte förrän nu jag kunde ta turen.

Man kan nästan säga att jag hamnade i en helt annan värld, världen igenom kameralinsen. Ja, så ni kan nog förstå hur jag såg ut med kameran tryckt mot ansiktet hela tiden ;) Men jag antar att det är så man får se ut om man är galen i att ta bilder nu på våren.
Det är då inte bara jag som har hamnat i den världen heller. Nu när körsbärsblommorna stormar parkerna är det inte så ovanligt att se någon gå med ett kameraansikte, håller ni inte med om det?





Timmie var däremot lite störande ibland, särskilt när jag försökte fota blommor... hundar brukar ju vela göra sina behov just där ;)





foton tagna av mig med canon eos 550d

Kommentarer:

1 MEULLERPHOTO:

sv: Tusen tack! :D



Åh vad härliga bilderna är med rosa blommorna!

2 rebecca:

fint :D

Kommentera här: