Fråga mig något!


Nu kommer jag inte ha någon som helst tid att blogga de kommande fyra, fem dagarna. Imorgon är det så mycket att förbereda både för flytten och klassresepackningen. Vi ska alltså åka på klassresa nu i nian som vi kämpat ihop pengar till, ut och segla i skärgårn kommer vi göra nu på torsdag och komma hem söndag kväll. Hope it will be fun!

Alltså:
Ställ en eller flera frågor under tiden! Vore roligt att komma hem till en bunt frågor som jag ska försöka komma på fyndiga svar till. ;) Var så längesedan jag hade någon frågestund så är väl ändå dags nu. Fråga vad ni vill, vare sig det gäller tecknandet, foto, bloggdesign, mig eller vad ni nu kan komma på. Jag svarar på era frågor i ett enda inlägg sedan!

Fråga på!

Kommentarer:

1 photosbymalin.se ♥ FOTO:

svar: tack så mycket, ja men eller hur :)

allt bra? :D

2 Sara:

Drömresmål? :)



Ja , filmen var rolig :)

3 ida:

sv: japp har en canon! Modellen är 550d , älskar den!

4 vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg:

sv; varsegod sötis :D

5 aina [fotoblogg]:

Vad gillar du mest att fota? :D

6 HANNA:

Okej det kan jag fixa :D

7 Hanna Abrahamsson:

svar: tack så mycket :D överskrifterna är i Garamond och kursiv och det andra är courier new :)



hugs

8 Molly Bergström, UPPSALA:

Hallöj :) hoppas du får en bra onsdag! ;D

9 emma:

vad vill du bli när du blirr stor?? :)

10 jasmin:

Hej :) Inte mina haha

11 Lisa - tecknar:

Vad gillar du att göra på fritiden? (förutom att rita!) :)

12 Lisa - tecknar:

Tack :D jag hoppas bara att jag inte hinner ledsna innan jag blir klar :O haha

13 Frida:

Hur många läsare har du i genomsnitt varje dag??

14 Semlan-Foto:

Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0



15 Johanna:

sv: Åh taaack! Blir verkligen jätte glad över att få höra det hihi :D

16 Emma:

Gud vad du var lik Taylor Swift på bilden i headern! Vacker är du :]

17 beccis:

ska du hitta på något kul i helgen?

18 Anonym:

vem är din förebild?

19 M I C A E L A S (lovliie.blogg.se):

Hur får du till ögon så sjukt verkliga när du tecknar? :o

20 bella:

jaa visst är den :) allt bra med dig? kram bella.

21 marie:

Anne Hathaway färdig! Kolla?



Fråga: vilka bloggar läser du? Eller ge tips på bra konstbloggar?

22 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Vad inspirerar dig?

Favoritdryck?

Var ser du dig om tio år?

Vad gör du helst en helg?



sv: Ja visst är smyckena snygga! :D Hihi okej. Kan verkligen inte få det så mörkt med min 5B, men ska nog köpa nya blyertspennor snart. ^^



Kram

23 byrianne [foto & mode]:

vart handlar du dina kläder mest ?

vilken är din favoritfärg?

24 Agnes:

Hej Elin! Jag tycker jättemycket om din blogg och alla dina teckningar du är jätteduktig! :D

När började du teckna "seriöst"? :)

25 diana:

Vad gillar du för musik?

Favorit film/bok/djur?

Spelar du något instrument?

Bästa tipset för att få ett lyckat porträtt?

26 Josse:

HEJ!:)

Jag undrar två saker:) den första: hur blev du så bra på att rita?!
Den andra: Jag gillar skådespelaren Ian Somerhalder väääääldigt mycket och undrar om du skulle kunna måla en bild av honom, jag såg bl.a. bilden på Rihanna så jag undrar det:)

tacksam för svar :)

Svar: Hejsan! :) Haha, den första frågan vet jag aldrig riktigt hur jag ska svara på! Men jag har ritat mycket, och övning ger färdighet! Kanske världens tristaste svar men så är det verkligen! Absolut skulle jag kunna rita honom någon gång, gillar själv honom väldigt mycket så det vore roligt! :)
Elin

Kommentera här: