Ulrik Munther album signing

Här är då bilderna jag lovade att lägga upp. Det blir bara bilderna från Bengans i detta inlägg, de jag tog då han spelade i Twang lägger jag upp imorgon för är sååå trött nu så att det känns som om jag kommer tuppa av vilken sekund som helst, klockan är snart tolv på natten, omg jag som skulle sova tidigt hade jag planerat. Btw så var det så himla roligt på hans signering igår! Först spelade han ju även där, för att sedan signera.
Både sveriges radio och star launge var där för att intervjua Ulrik och fansen. Mathilda fick en intervju av radion och vi alla tre blev filmade.










Kommentarer:

1 ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se:

Måste bara säga att OMG vilka fina teckningar du gör!

2 Josefine:

Tack!!



vad händer idag?:)kraam

3 Angelica:

gud vad fint du ritar! Kolla igenom lite inlägg, superfiiiiint!



Kolla gärna in min blogg och kommentera, kram :)

4 my elfstrand:

haha tycker det är så roligt att ni åker typ var han än är! Han är grym :)

5 Angelica:

sv: tack, dina bilder var också fina! Ja, han är gryyyym! :) Kram

6 Ellen:

jag tror att mathilda kom med en liten bit på en blid i DN :)

7 LINDA - [fotoblogg]:

Sv: Åh tack så mycket! :)

8 marie:

Du ritar jättesnyggt! kika in på min blogg och kommenteraa!

9 Cassie -' (BIEBERSLUVVIE @ TWITTER):

sv; Hihi, ja! Nej, tyvärr var jag inte på Twang, jag var tvungen o sticka hem, plus att jag inte hade en aning om vart det låg :/ lol

10 Linnea Isabelle:

Okejokej!



Tack för dina fina ord! :)

11 Helena:

canon eos 500d. du då? du tar ju med jättefina bilder.

12 © sarastille:

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas på måndag kväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

13 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Åh vad kul! :D



sv: tack så mycket! :D Kategorierna har jag delat upp i en dropdownmeny, visst var det det du menade? :)

Så här fixar du en sån meny:

http://designbyshorty.se/2010/february/horisontell-dropdown-meny-genomskinlig.html



Då är det bara att du skriver dit länkarna till dina kategorier och delar in dem som du vill ha dem. :D

14 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

sv: Ja visst är det Justin Bieber! Har förresten lagt ut en halv speed drawing om du vill se. xD

15 emeliesvensson:

jätte fin blogg verkligen!!

allt bra?

16 Tilda Larsson:

Sjukt fin blogg! ska vi följa varann?:D

17 Bella:

Ja visst är dom snygga :) allt bra med dig? Kram B

18 emeliesvensson:

sv: bra de! :D jo det är bara bra, vad händer i veckan då? :D

19 Lisa's Photos:

SV: Tack så mycket! Jag har väl fotat sedan jag var tio ungefär, fast då hade jag bara en liten digitalkamera, köpte en Nikon i juli det här året tror jag att det var :)

20 Tilda Larsson:

S: ååh tusen tack!

jag lägger till mig med nu;)

Kommentera här: