Bruno Mars i blyerts

bruno mars, drawing, portrait, art, porträtt, ritad, tecknad, realistic, målad
tecknad med olika hårda och mjuka blyertspennor från 2h-9b, stomp och knådgummi

Åå jag vet att det tagit sån j*vla lång tid att få den här teckningen klar! Det var ju i höst som jag började på den, och så är den klar nu, precis innan nyår. Hur som helst, nu är det slutritat på denna och jag måste säga att det är en liten lättnad över att äntligen kunna släppa den och börja på något nytt. Nu vill jag köra hårt med promarkers ett tag, akvareller också, om jag hittar flyttlådan de fortfarande ligger i. Något roligt att starta 2012 med i så fall!

Dels så har jag inte haft så mycket tid eller ork till att rita under terminen på grund av allt skolrelaterat, så att det tagit så lång tid med porträttet. Men också för att Bruno Mars bilden blev en rätt stor utmaning, speciellt skjortan! Usch, den blev inte alls så jättesnygg! Iallafall visste jag utan tvekan var jag skulle sätta copyright stämpeln ;)
Så, vad tycker ni om resultatet?

Kommentarer:

1 Tess:

Supersnygg verkligen! :)

2 Amanda:

fin blogg du har, sjukt snygg bild med! :)

kram<3

3 aina [fotoblogg]:

sjukt fin!

4 NRphotos:

skitfint! ser ut som ett foto! :D

5 Lisa - tecknar:

Skitsnyggt!



Jag är inne i en färg period med promarkers just nu! haha

6 david andreasson - photo:

Men herregud, trodde det var en bild på honom..

Så jävla bra! :)

7 smäm:

Grym ju!

8 Anonym:

jätte fin! hur gör du för att få huden så jämn? :>♥

9 Tove - kristen tonåring:

Otroligt snyggt blev det!

10 Ellen Neij:

Sjukt snygg som vanligt!



Skulle du kunna maila din adress? Du har ju flyttat så jag vet inte vart jag ska skicka mitt brev!

Puss!

11 Lisa - tecknar:

Åh tack! Gott nytt år på dig med!

12 Emelie:

För snygg säger jag bara... ;D <3

13 Amanda:

sv: aw tack! :)

kram<3

14 M I C A E L A S (lovliie.blogg.se):

Wow alltså!

15 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

Sjukt fint!! :D Nu får jag säga detsamma till dig! ;) Älskar hur du fått till speglingen i glasögonen! Ser verkligen äkta ut!

16 Dilin:

Snyggt! :)

17 Nahir:

Du är sjuuuuuukt duktig! Snubblade över din blogg när jag letade efter en människa ritad i svart/vitt (ingen lycka på den fronten dock) att låna till en bild. Lyckan uppenbarade sig däremot genom alla snygga bilder som du har ritat!



Den här bloggen kommer jag nog försöka följa i framtiden!



Lycka till!

18 Livia:

Jävlar vad snyggt och likt! Ser ut som ett foto! Fin blogg också <3 :)

Kommentera här: