min nya väska


Hej alla! Som ni vet så sa jag ju att jag skulle visa vad jag köpt i rean. Så här kommer reafynd nr1! Väskan är hur snygg som helst tycker jag. Köpt på sisters för halva priset vilket bara blev 199kr. Idag var jag med syrran och Natalia till globen där jag köpte ytterligare ett klädesplagg för reapis. En riktigt söt skjorta som jag funderat länge på att köpa. När jag då hittade den för halva priset slog jag till!

Förresten! Jag vet att många har önskat fler tecknartips och faktiskt så var det längesedan jag visade någon tutorial. Därför är det nu en på g. Denna handlar om hur jag tecknar mina porträtt. Jag ska försöka förklara så gott jag kan, hoppas ni kommer gilla den!

Kommentarer:

1 Camilla:

Snygg! :)

2 M I C A E L A S (lovliie.blogg.se):

SVAR: Taaack så jättemycket söta du! Blir alltid så glad av dina kommentarer! :D

3 Emy:

Åååh jätte snygg! Min stora kärlek är verkligen väskor... Jag har nog (utan att överdriva) 8 stycken :P <3

4 MaddhPaddh - Mamma till Tindra:

Hej! hoppas allt är bra? Vilken underbar blogg du har föresten :)

Kommentera här: