Guess who!!!


HejHej.
det e elins kompis här och gästbloggar, Woho! Vi har idag varit ute och tagit några bilder men tyvärr frös vi för mycket så vi gick in:-) Nu sitter vi framför datorn och lyssnar på musik och spelar ett spel som är kul men jag dör hela tiden... Nu har jag bestämt att vi ska ha en liten tävling och det går ut på att gissa vem lilla jag är! Ni ska få lite info om mig och kanske någon bild. Jag bor granne med henne, går i hennes skola, har brunt vackert hår och bruna vackra ögon och är hennes bästa kompis!!! Gissa på nu och den som vinner vinner ära som alltid lärarna säger:-)



Bye bye!

Kommentarer:

1 juli:

svar: tack så mycket! men du, du var ju helt galet duktig!

2 Amanda:

Hallå där!

Jag tycker att du ska kika in på http://yourdesign.webblogg.se om du vill se snygga smycken till ett bra pris!

KRAM

3 Elina Goes Crazy:

ehm... kanske hon som var med i Julia? :D

4 Elina Goes Crazy:

yeay! :D

5 Anonym:

natalia? :P

Kommentera här: