LeonardoDiCaprio


Efter långa kvällar på många timmar med denna  tillsammans med långa spellistor på spotify har dicaprio äntligen blivit klar. Den kunde blivit bättre om jag bara hade orkat lägga ner mer tid på håret. Men det är också det svåraste och mest tidskrävande, däremot var högerhanden kul att rita och det slutade med att jag höll på med bara den i två timmar (!!).

Nu gjorde i varje fall min kamera inte det rättvisa för bilden. Allt blev konstigt vridet och blänkigt, inte alls som den är i verkligheten. Och eftersom den är i så stort format så kunde scannern bara ta en fjärdedel av hela teckningen, så det kändes ju meningslöst att scanna.
Denna ritade jag till största delen med HB, 2B, 5B och 9B blyerts

Kommentarer:

1 my elfstrand:

Herregud! Högerhanden ser verkligen sjukt verklig ut!

2 smäm:

Han är så snygg. Riktigt fint gjort!



Jag har en Canon 7D. Den är snuskigt bra :)

3 Elina Goes Crazy:

cooolich! :D

4 Petra:

så duktig du är! :)

5 Elina Goes Crazy:

-hihi ja ^-^ fast har ingen aning om vad objektivet heter :s



vsg :)

6 linda - drawings, clothes, pictures:

sv: tuusen tack vad snäll du är!

Du är sjukt duktig, älskar leo! :) kram

7 Voxofficial:

You've got a gift!! Love leonardo to :D

8 matilda-blinga din mobil på www.phonefashion.se:

fint!

9 Fanny, fannyskakburk:

svar: tack så mycket, jätte fin bild du har ritat!

10 Olivia:

Grymt duktigt! :)

11 jenny:

fin blogg:)

12 emma:

shit vad duktig du är! :)

13 Emma:

sv: alltid kul med ny kamera ;)

oh riktigt fint ritat.

14 linnea:

gud vad bra du målar :D

15 linnea:

sv: jag har en 1000D :D

16 David:

Jäklar vad duktig du är! Jätte fin bild! :D

17 M E G A P I X L A R / marcus:

13-14 år och uppåt går nog bra. :)



För övrigt. Jävlans vad snyggt du!

18 David:

Ja. Det var verkligen jätte jobbigt. Varsågod! :)

19 NICOLINA:

ÅH HERREGUD vad du är duktig!

20 rebecka:

guuud vad bra du är!!! önskar att jag var så bra!!

21 petronella - FOTO - fotogeniquee:

OMG, jag älskar Leonardo! Jag är helt kär i honom (alltså när han var ung) och jag tror jag är lite kär i dig nu också! Underbara du, hur kan du rita så fint?



Såg bilden på Tyra också, helt underbar!!!

UNDERBARA BILDER!

22 KAN DEE DRAWiNGS:

Wow du är helt fantastiskt duktig på att rita! Kul att du är med på framsidan i dag på blogg.se, och med min magtee också :) Jätteskojj! Kram

23 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Också grymt snyggt! :D

24 Hanna:

Sjukt duktigt! Måste bara fråga om du är självlärd eller om du har tagit några lektioner i att rita?

Kommentera här: