Någonting roligt




Foton tagna med canon eos 550D

Det här har säkert de flesta redan sett tidigare, så jag kommer inte precis med någonting nytt. Men trots att sååå många redan fotat liknande bilder är det ändå roligt att ordna sådana fotoprojekt. Eftersom jag är nybörjare med min systemkamera blir jag själv så fascinerad över att jag kan ta sånna här bilder. Som t.ex vattendroppar man inte kan urskilja med blotta ögat. Waaaow, va? ;)

Men den gröna färgen irriterar mig lite nu i efterhand... det påminner liksom lite om någon ölreklam eller liknande.. och det var ju inte vad jag tänkt mig.

Kommentarer:

1 Ellen:

älskar bilderna!

2 Fanny:

Alltså, sista bilden är hur cool som helst!

3 Fanny:

Det var så lite så, var bara ärlig =)

4 cammie:

helt fantastiska bilder =)

5 Jessica:

Jag håller med!! Det är såå roligt att fota sånt här :D Vad man än gör så bli det bra!!

Men dom här bilderna var jätte fina!!

Gillar speciellt den första. Super snygg :D

6 Ida Ida Ida:

Shit vilka coola kort! Har du knäppt dem själva? grymma!

7 Emma:

Det är ju så snyggt med vatten, blev jättefint mot det knallgröna äpplet. Ärligt talat fattade jag inte var det var när jag bara såg första bilden, häftigt. Det är inte alla nybörjare med systemkamera som kan fota det där. Du är bra!

8 DAISY:

Nice bilder! :)

9 idaawe:

otroligt fina bilder!

10 emma.:

fina bilder!

11 Sara ! :-):

Grymt fin blogg ,super fina bilder !

Kolla gärna in min blogg nångång om du får tid över ! :)

12 E M M A X E L S S O N:

åh vad fina bilder !! :o

Kommentera här: