dotted shoes



En teckning som aldrig visats i bloggen mer än en liten titt inifrån min ritpärm. Jag ritade den i våras och blev inte alls nöjd, men nu mer tycker jag att den är helt okej. Det var så länge sedan jag målade och saknar det verkligen. Färger och penslar har legat nerpackade under flytten ett bra tag nu, så det ska bli riktigt kul att få måla när tid finns för det! Vi håller dessutom på att göra i ordning ett rum här hemma som bara ska vara till för måleri och verkstad. Det ska bli så kul att slå sig ner på en stol där och ägna timmar bara åt att måla och teckna, att bara låta fantasin flöda och inte tänka på annat!

Det ska bli så skönt med jullov!

Kommentarer:

1 M*:

Glad första advent ♥

2 M I C A E L A S (lovliie.blogg.se):

Jag tycker den är suupersnygg :D

3 Emelie:

A dream come true kanske? ;)

4 Emelie:

Jodå jag hittade 2 i alla fall (:

5 =) Linnéa Lindh:

skit snyyg är den ju !! :D

KRAM

6 Emmy:

riktigt snygga bilder du målar!

7 Ean:

vilka sorts pennor och penslar andvände du?

dem är helt sjukt snygga B)

Kommentera här: