J.B

Under förra veckan gjorde jag det här porträttet av justin Bieber. Det var en present till Amanda, en av mina närmsta vänner som nyligen fyllde år. Men vad hände med Bruno Mars då? Jo han är på gång, men den där videon som jag trodde youtube kunde ladda upp gick åt skogen, den hängde sig och jag orkade inte vänta flera dagar på att den skulle ladda färdigt. Så jag får ge den ett nytt försök vid ett senare tillfälle. Förresten så kommer mitt första bidrag till projektet dyka upp antingen ikväll eller imorgon är det planerat! Skrev ett inlägg om projektet tidigare som du kan läsa här.
Vad tycker ni om det här porträttet av J.B?
Justin Bieber drawing realistic portrait blyerts tecknad ritad målad svartvit black and white J.B porträtt painting
blyerts i olika hårdheter, stompf, sudd och knådgummi

Kommentarer:

1 Amanda:

Elin, du överaskade mig verkligen med porträttet! Jag röstade ju på JB flera gånger och det visste ju du, haha. Och sen ritade du av honom också och gav orginalet till mig, ah! :D

Tusen tack för porträttet, jag blev verkligen super glad för det!

Jag har satt upp teckningen på min vägg, men ska köpa en ram till den :)



Ha det så bra!

2 Thess ~ min konstblogg:

JÄKLAR!!! Skitsnyggt gjort! Din vän kommer bli superglad för detta är verkligen likt! o.o imponerad

3 Louise (Foto & Vardag):

Hej fotograf!

Har en fototävling i min blogg, och jag hoppas att du vill vara med också!

Kram

www.elsalouise.blogg.se

4 Emmaa:

Åhhh vad snyggt, jag bara älskar honom! riktigt snyggt ritat oxå ;)

5 sandra:

skitsnyggt! jag älskar justin bieber! älskar han! han är bäst! bilden var skitavacker på han! bra gjort! :)

Kommentera här: