Konstprojekt med andra bloggare!


Tänkte bara tala om en rolig grej som jag, tillsammans med ett gäng andra bloggare har gått med i. Nämligen ett konstprojekt som Sofie har ordnat. Ni känner säkert redan till denna slags idé, men jag säger den ändå så att ni ska veta vad jag pratar om. Det är så att för varje månad så kommer vi att göra en varsin teckning från ett gemensamt tema. Vi kommer alltså att göra våran egna tolkning av ett speciellt tema och sedan publicera resultatet på våra bloggar i slutet på varje månad.
Jag ser verkligen fram emot det här och hoppas att ni också kommer tycka det är lika roligt att följa. Den första tema teckningen kommer att vara klar redan i slutet av denna månad (har inte börjat än men har mina planer haha!)
(Jag vet inte om jag får avslöja temat nu innan, så ni får vänta med spänning!)

Förresten! Det är så himla roligt att så många har varit med i röstningen om vilken kändis jag ska rita. Känner mig så taggad nu! Fortsätt rösta om ni inte redan gjort det. Det verkar vara rätt jämnt fördelat mellan rösterna, men två stycken verkar vara i ledningen än så länge. Själv tycker jag att alla bilderna vore superroliga att rita så ska bli kul att se vem det kommer att bli! Kanske att jag börjar med porträttet i helgen, får se får se :)

Kommentarer:

1 =) Linnéa Lindh:

man är van när man har en familj som äter så mycket ;)

2 Amanda:

Intressant ;)

3 Julia:

Vore jätte kul om du ville vara med i min fototävling på bloggen: http://juliaaj.blogg.se/2011/october/fototavling.html#comment



Kram! :D

4 Lovisa:

Sv: Tack , roligt att höra! visst kan vi göra det, säg till när du följer mig så följer jag dig! :)

5 Cassandra Bergeling ♥:

söt du var! :) hoppas att allt är bra med dig? kram. :)

6 E A P H O T O [foto & vardag]:

SV: TACK! :D

7 Susanne:

Du fick min just nu väldigt sugen på att rita! Dina bilder inspirerar, grattis till det :)

8 Cassandra Bergeling ♥:

tack! :)

skönt att höra, det är bra tack! :)

haft en bra dag?

9 Sara:

Svar: Tusen tack, det är väldigt roligt att du tycker det!:D Jag har utvecklats mycket inom mitt fotograferande det senaste året, men jag har fortfarande mycket kvar att lära. Men det gör det extra roligt att få så fina kommentarer som din!:) <3

Kommentera här: