Månadens teckning: En låt


Tillsammans med några andra kreativa bloggare (Sofie H, Maria, Sofie M och Lina) så kommer jag vid slutet av varje månad publicera en "månadens teckning" i ett litet projekt som vi håller på med. Denna månad så var temat "En låt" och här är min tolkning.
Inspirationen fick jag från låtens musikvideo där det ständigt dyker upp kassettband med bandet uppdraget som olika rörliga bilder. Jag tycker att låten är väldigt fin och med inspirationskällan "kassettband" så blev den här blyertsteckningen skapad. Vad tycker ni om resultatet och hur skulle ni tolka temat? Kan ni lista ut vilken låt det är? (Eller iof så avslöjar självaste motivets text en stor del)
För att inte behöva klura för mycket kan ni lyssna på låten här nedan!


Kolla in hur de andra har tolkat temat och bli inspirerad av deras bloggar!

LINA - SOFIE H - SOFIE M

Kommentarer:

1 Sofie / Komigensofie:

Jag tycker att den blev hur fin som helst :D

2 Emmaa:

riktigt snyggt ;)

3 MoaBjörklund:

Den vart skit snygg! Fattade först inte vad det hade med sången att göra förens jag såg musikvideon ;)<3

4 gina, photography:

gud vad du är duktig!

Kommentera här: