blyertspennan är i farten igen

Fast än det inte är det så känns det som om jag inte har ritat på flera månader. Så vad jag i förrgår gjorde när jag kom fram till att jag inte hade någon brotskande läxa att göra var att dra fram pennorna och ritblocket och börja skissa upp ett porträtt. Kan ni förresten se vem det ska bli? Om ni kan det är ni riktigt duktiga! En ledtråd är att det ska bli huvudpersonen ur en mycket populär kärlekssaga som i höst ska ha premiär på bio. Usel på bra ledtrådar eller vad? ;)

Nu hoppas jag bara att den blir klar tillslut...

Kommentarer:

1 alma:

kan det vara kristen steawert? :) jätte fin i alla fall <3

2 Saga Niemi:

Vad duktig du är :D

3 BEAUTY TOOLS:

Sv: Åh tack så jättemycket :)

4 M I C A E L A S (lovliie.blogg.se):

Du är otrolig!

5 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

så snyggt! sånt här som ger mig ritlust! :D



6 Jeanette (fotoblogg):

Snygg början, riktigt duktig :)

Kommentera här: