New home sweet home

Som sagt så har jag seglat skuta med klassen under de här fyra dagarna som gått. Det var superkul! Snacka om chill nästan hela dagarna, bad, grillning och sånt man gör när man är ute i skärgården. Direkt efter klassresan drog jag hem till min nya lägenhet. Det kändes ändå rätt skönt att komma hem. Det betydde att jag äntligen kunde ta en riktig dusch utan havsvatten. Plus på det: Jag älskar mitt nya badrum! Så stort, snyggt, modernt och rymligt. Helt awesome! Köket är också en kärlek, sååå snyggt och lyxigt! In my opinion. Mitt rum däremot ser precis ut som mitt förra med enda skillnaden att när man ser ut genom fönstret känns det som om rummet har parkerat sig någon annan stans än där det tidigare stått med gamla utsikten mot gården...

Väl mött blev jag av gullevovve Timmie när jag kom genom ytterdörren. Det har gått too long time sedan han fick vara med på en bild, tycker iaf jag. Så här får han in ett tassavtryck i inlägget!
timmie borderterrier

Kommentarer:

1 aina [fotoblogg]:

Gud vad söt! :D

2 emma:

gu va söööt



sv: eheh!



händer idag då? (:

kram

3 sanna:

visa bilder på nya lägenheten.. :)

4 dite:

allt bra idag? :)

följa varandra via bloglovin?

5 Sanna:

Åh så söt!!

6 sandra :):

du har en sån vacker blogg!

Kommentera här: