Ear cuff and Black feather

Har på senaste tiden sett att fler affärer har fått in de här ubersnygga örhängena som har earcuff. Jag tycker de är så himla coola! Smart idé för mig som inte har annat än det vanliga hålet på örsnibben. För någon vecka sedan hittade jag den här på Glitter i Globen. De har fler i butiken, men jag föll för den här allra först så den fick följa med hem. Kombinationen med svarta fjädrar är så fin mot det silvriga i smycket.

            


Ear cuff örhänge från glitter, kostade runt femtiolappen bara.

Kommentarer:

1 Moa:

snygg!<3 när jag såg bilden snabbt på dig trodde jag först att du hade tuppkam :P <3

2 Ctina:

sv: Tack! :D

Åh du är så galet lik taylor swift i din header! :O

3 my elfstrand:

Ska införskaffas!!

4 felicia:

super fin blogg och fina bilder !

Kolla in min blogg ?

5 ANNA'S FOTO:

Sv: tack :)

6 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)



Ha en fin kväll!

Kram! <3

7 DAISY:

Ja men verkligen :)



Åh jag har också den där, men jag har lyckats ta sönder fjädrarna hehe, den är lika fin för det!

8 isabelle:

snygg blogg :)

Kommentera här: