29 september

Ni skulle bara veta hur jobbigt det var att orientera idag under skolan i hellasgården. Jag hatar orientering! Men jag ska vara snäll mot er och inte rabbla upp en massa skolskit i inlägget om orientering och sådant. För så roligt skulle jag iallafall inte tycka det vore att läsa om mina skoldagar typ i varenda inlägg! Ni måste ju tröttna av att höra vad jag gör hela tiden. Ändå är det här min blogg och lite svårt är det att hålla sig ifrån skoltjat och "idag har jag gjort" fraser, så för att inte det ska bli för mycket sådant ska jag försöka bli bättre på att göra "intressanta" inlägg, hur man nu lyckas med det får jag se ;)

Till exempel så fotar jag nästan aldrig någon outfit bild. Så här är gårdagens outfit! Jackan är från BikBok, Crocker jeansen och nästan allt annat är från förra årets collektioner. Ändå är klackarna fortfarande stora favoriter! (Inte så himla snygga bilder precis, orkade inte vara så seriös hehe ;) )

 

Kommentarer:

1 Saga Niemi:

Sv: Tack så mycket ^^

2 my elfstrand:

Snyggo! Dina skor passar skitbra på dig! :)

3 emma:

shit va långt hår du har :)

Har du nå hårtips?

4 Elionia:

fin outfit! :) och fin blogg du har :)

5 Anonym:

snygg du är!!



Förresten, vill du vara med och vinna Britneys senaste parfym och biljetter till konserten? Gå in här och tävla:



http://lorenasvensson.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-biljetter-till-britney-spears-k.html#comment

6 © sarastille:

Anmäl dig gärna till dagensblogg hos mig :)



http://sstille.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-sondag.html#comment

Kommentera här: