Kate Moss


Jag började för några dagar sedan på ett Kate Moss - porträtt.
Bilden jag ritar efter är ett av Vogues snyggaste omslag, tycker jag. Däremot kommer inte min bild bli exakt likadan.

Den här gången bryr jag mig inte mycket om detaljer eller nogrannhet. Det finns så många konstnärer som "bara kladdar lite" och får ihop något som är så jääädrans snyggt, som har den där konstnärliga känslan och som man aldrig kan kolla förlänge på. 

Något sådant vill jag också göra. Vet dock inte om den här bilden blir något sådant. Hur som helst skadar det ju inte att pröva något nytt.

Kommentarer:

1 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

sjukt snyggt :D

2 Fourpictures:

Hej! Var jätte gärna med i vår fototävling som du hittar här --> http://fourpictures.blogg.se/2012/may/fototavling.html

Mer info om tävlingen hittar du när du klickat på länken! Ursäkta ifall du inte gillar såna här kommentarer! :)

3 Millie:

Den blir säket jätte fin tror jag c:

4 Petronella:

Jäklar va snyggt!

5 Franklin:

Vad duktig du är!

Kram

6 A N D R E A L E A:

Tror det kommer bli riktigt bra! ^^

Kommentera här: