Valldemossa

 
I'm back! Det har som ni säkert märkt varit lite dåligt med uppdateringen, men skolan har börjat och då blir det med andra ord inte så mycket tid till att hinna blogga. Men nu på fredagseftermiddagen finns det lite bloggtid!
 
Bilderna är från Mallorca-resan då vi var på en heldagsutflykt runt ön och besökte många olika platser. Valldemossa var en av dem, och dessa bilder är därifrån. För att komma dit tog vi bussen i krokiga smala vägar upp på berget, väl uppe i Valldemossa åt vi lunch och kollade runt på alla små vägar och hus. Därefter tog vi bussen vidare ännu högre upp bland bergen i krokiga vägar mot Sóller, vilket jag kommer berätta mer om i ett annat inlägg.

Kommentarer:

1 Åsa:

Vackra bilder!!! :)

2 Sophie - autophoto :

Hej! Har just nu en foto tävling på bloggen!
Temat är fånga sommaren! Gillar du att ta kort så är ju detta något för dig! :)

http://autophoto.blogg.se/2012/august/fototavling-capture-summer.html#comment

3 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

jättefina bilder! :)

Svar: Tusen tack! :)
Elin

4 Renee:

fina bilder, men jag saknar ditt ritande :)

Svar: Tack! Jag har inte haft mycket tid till ritandet, det är tråkigt tycker jag. Men jag har ett inlägg på gång om en gammal bild jag fortsatt på :)
Elin

5 Hanna:

Fina bilder!

Svar: Tackar!!
Elin

6 Ella:

Ser jätte mysigt ut!!

Svar: Det var det verkligen! :D
Elin

7 Annika:

Hej! Vill dy synas inför mina 200 unika besökare? Då kan du nu få en gratis länk. Endast det du behöver göra är att hjälpa mig att vinna. Läs mera här (direktlänk): http://blogofphoto.webblogg.se/2012/august/hjalp-mig-att-vinna.html#comment Jag ber jätte mycket om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.

8 Ellen:

vet inte om jag redan skrivit det men inte okej! :) när man börjar på gymnasiet ska man skriva om det!!!!!!!!!!!! :D man vill ju veta hur vännerna har det ju!!!!! :)

Svar: Jag har skrivit att jag har börjat nu, hihi. Men vi måste ju träffas irl Ellen!!! :)
Elin

9 rockbrud:

vackera bilder

Svar: Tack så mycket!
Elin

10 isabellasphotographing:

fina bilder :D

önskar dig en fin helg!
kram

Svar: Tack så mycket, detsamma! :D
Elin

11 Anonym:

fina bilder!!!!!!!!!!!!!!! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Elin

12 Matilda H:

fiNA BILDER

Svar: Tack så mycket! :)
Elin

Kommentera här: