Rutig skjorta



Såhär såg jag ut idag, skjorta från hollister och jeans från gina tricot. Jag hade även mina nya kilklackar från H&M.

Nu är det looov!! Som jag längtat! Nu ska jag inte göra något alls anknytet till skolarbeten. Ska bara slappa, vara med vänner, äta godis och se på TV haha. Seriöst, det är ungefär vad mitt sportlov kommer att gå ut på, och jag ser inget ont i det ;) Jag ska också få mitt rum färdigt nu på lovet har jag som mål. Jag ska köpa in nya möbler, sälja de gamla och göra mitt rum till mysigare och finare än vad det någonsin varit! (Hoppas man ju på iallafall).

Kommentarer:

1 Jennie:

snygg skjorta!

2 Birta:

snygg :D

va gärna med i veckans blogg:

http://birta.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-v67.html#comment

kram !

3 Louise:

Skönt med lov! :D

4 Sara:

Riktigt snygg outfit! :D

5 Hannah och Bella -ZOLO-:

Hoppas att du får en fin helg!:D

6 emma:

visa bilder av rummet sen :)

ps.fin skjorta

7 Louise:

SV: Tack tack :D

8 bella:

fint :D

9 Hannah:

så himla snygg du är!! :D

10 E L I N F E L I C I A S:

fin!

11 Melissa - Livet i ett Fängelse!:

Snubblade in på din blogg i väntan på käket. Tänkte jag lämnar lite avtryck att jag varit här :)

Hoppas du haft en riktigt bra helg. Här har nästan all snö försvunnit och solen skiner så man känner hur vårkänslorna yr :)

12 Sara:

Härliga bilder och grymt snygg skjorta =)



Ja det var gott, inte lika dock som det ser ut. Mycket kokossmak :)

Kommentera här: