Helg!


Jag har ingen aning om vad jag ska skriva men gör ett inlägg iallafall... det får bara rulla på helt enkelt.
Helger är så underbara, men de tar slut innan man fått nog av dem alldeles för fort. Ändå ser jag fram emot soffan, chips, cola och en bra film, såklart, helgens höjdpunkt liksom! Det är redan laddat med snacks på köksbänken, snart är det bara att hugga i! Kan passa på att tipsa om svt1s nya serie "äkta människor" som går på söndagar. Kollar så sällan på ettan, men den  här serien har verkligen börjat bra och handlar om framtidens robotar som fixar allt i vardagen och har mänskliga skepnader. Bland sveriges bättre serier helt klart och det är tydligt att den också har ett budskap bakom sig. Är det någon av er som har sett den, vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Millie:

nej,jag har inte sett den serien :(

2 Tove - kristen tonåring:

Fasen vad snygg du är!

3 Kaninälskaren:

Snälla skulle du kunna visa hur man ritar en svart dvärgvädurskanin, för jag har en sån och du ritar sjukt bra!

4 Emelie:

FÖR FÖRSTA GÅNGEN VILL JAG ATT DET SA BLI MÅNDAG!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Kommentera här: