Vitt, trä, svart, gammalt och nytt

Källa
 
Åååå så här vill jag bo!
På ett ungefär, (den andra bilden uppifrån fick följa med i inlägget bara för att arkitekturen var så fin, inredningen passade egentligen inte alls med de andra bilderna).
Jag vill blanda gammalt med nytt, svart, vitt och trä samt olika material och former. Jag tycker att det blir så mysigt då, när det finns lite allt möjligt men att det ändå passar ihop ~ det blir lagom och perfekt!
Så om jag fick bestämma helt och hållet själv och utan att tänka på vad kostnaden blir, skulle mitt hem se ut lite i den här stilen. Men just nu får jag låta det växa med tiden och kompromissa med de andra i familjen.
~ Den dagen man får en egen lya, då ska det inredas hej vilt!
 
Kram på er
 
Elin

Kommentarer:

1 Lina- my art & my life:

Det är ju så snyggt!! Någon gång i mitt framtida hem ska jag något i liknande stil :)

2 Jeanette♥:

Gillar allt:)

3 art by Lisa Lans:

åh så fint!! Bilden näst längst ner...så vill jag ha det!

4 hobbyfotograf:

älskar din header! :)
allt bra idag?

5 Neha:

Jaa det var gott:D

Kommentera här: