Vårens blåa



Jag vet inte riktigt vad jag vill säga i detta inlägg. Kan börja med att jag under veckan varit runt i stan i stort sätt varje dag för att leta sommarjobb. Vill så gärna få något arbete under sommaren eftersom jag "bara" har Mallorcaresan planerad, och lite mer därtill. Annars så skulle ett sommarjobb sitta fint, har inget emot att tjäna lite pengar hehe.

Samtidigt som jag varit ute och letat jobb och sådant har nya möbler invigts i våran lägenhet. Både pappa och mamma har kämpat så flitigt med hur vi ska ha det med inredningen, rum fördelning och så vidare ända sedan vi flyttade hit. Nu tror jag att vi iallafall vet hur vi ska ha det framöver, och vad det verkar som blir det riktigt fint! Ska försöka snygga upp mitt rum till helgen. Både nytt skrivbord, en ny stol och garderob ska komma på plats. Plus en massa flyttlådor som fortfarande inte har blivit tömda ska till helgen bli det. För det är verkligen på tiden, det har nästan börjat kännas som en del av möbleringen att ha de fula bruna lådorna vid sängkanten. Hur som helst har de åtminstone varit till användning genom att agera bord till att dumpa läxorna på.

Kommentarer:

1 Ellen:

åå, va kul! du får fota rummet sen och lägga upp bilderna på bloggen :)

2 Ellen:

va fint med blommorna! den där sorten har inte kommit i våran trädgård än... men det tar väl ett tag nu när det blivit vinter igen :(

3 Ellen:

Förresten, hoppas du inte tog illa upp med det där med skidorna, händer inbland att jag inte tänker innan jag säger saker och tänker att det är på det sättet jag säger fast det egentligen inte är så när jag tänkt efter... :P Vet inte riktigt det var en förståbar förklaring, men iaf förlåt om du tog illa upp :) vet inte ens om du tog illa upp men det är ju bäst att vara på den säkra sidan, eller hur! :) haha, värsta långa redogörelsen men men..

Harebra :D

4 i'm a fkn badass ' / julia [foto&life]:

extremt fina bilder.

5 Malin Aurora:

Åh så vackert och vårigt!



Sv: Tack för din fina kommentar<3

6 Simon Glimholt:

Härliga bilder! :)

7 rebecca (FOTO):

sjukt fina bilder!:)

Kommentera här: