Cherry Blossom


Jag har verkligen fastnat för redigering med texturer och övertoningslager. Det är så roligt att pyssla med i photoshop och det går att få bilderna så fina och drömliknande som jag så mycket tycker om.

Nu ska jag fixa något gott att äta och läsa det nya numret av Elle som jag för ett par dagar sedan fick hem. Imorgon blir det förhoppningsvis grönan på schemat. För ni har väl inte missat att LMFAO kommer på besök? ;)

PS! Glöm inte att rösta på din favorit i fototävlingen! Imorgon klockan 23.59 är röstningen avslutad och vinnaren presenteras (om jag hinner) på lördag någon gång under dagen

Kommentarer:

1 Jasmine:

Underbar bild!! Skulle vara jättekul att veta hur du redigerade den! :)

Ha det så bra!

2 Petronella:

Satan i gatan vilken fin bild!

3 aina [fotoblogg]:

Fin bild :)

4 Ulrika - Fotograf u.norman:

Annorlunda redigering på de oh så vanliga körsbärsblommorna :) Fint!

5 ♡ ♥ malin palin johansson:

jätte fin blogg! :)

6 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

så snyggt!!

Kommentera här: