Om jag har slutat rita?

 
Det har varit några som undrat över när jag ska visa vad jag ritar, så jag tänkte att det var dags nu. Jag vet inte om ni minns förra inlägget om den här teckningen? Men om ni gör det så ser ni kanske att jag inte har haft tid att rita så mycket mer på den här bilden, som föreställer Rihanna. Ansiktet och axeln är nog det enda jag har gjort sedan senast jag visade bilden på bloggen. Men ni ville ju se vad jag ritar, bättre än inget kanske? Tyvärr har jag inte alls lika mycket tid till att rita längre eftersom jag börjat gymnasiet, men när jag väl får den tiden över så ritar jag, såklart slutar jag inte med det intresset!

Kommentarer:

1 matilda:

coolt

2 Ellen:

alltså, jag fattar inte! :0 nu har jag problem igen med att byta header! jag gick in på desigtadinblogg men det funkade inte :'( inget tips, du som är så bra på det här med designen? :)
kram :)

Svar: Allt jag vet har jag i princip fått från designadinblogg.se, så tyvärr :(kram!
Elin

3 Ellen:

om du har slutat blogga?.....

4 thephotographs.webblogg.se:

Gud vilken fin, vad duktig du är på att rita!

Ta jättegärna en titt på min blogg om du har lust :D

Svar: Tack så mycket! :)
Elin

5 Tove - kristen tonåring:

Någonting du undrar över om min tro? Hur det är att vara ung och kristen idag? Passa på att ställa en fråga i min frågestund :)
Ha en fortsatt trevlig helg. Guds välsignelse!

6 Lina - my art & my life:

snyggt!! och gymnasiet tar allt för mycket av ens tid/ork till att rita :(

Svar: Tack så mycket! :) Ja det gör det verkligen..
Elin

7 Ines:

kan du typ göra ett inlägg om din favorit jacka/jackor i höst?? älskar din stil :)

8 Johanna:

grymt snyggt!:) du är skitduktig!:)

Svar: Tusen tack! :D
Elin

9 Anna Björk:

Du är sjukt duktig på att rita måste jag säga! det är kul när man ser folk som ritar på samma sätt som en själv! Ritar också en hel del porträtt!

Lycka till med tecknandet! Vi borde vara fler som bloggade om sånt här! :D

Kram

Svar: Tusen tack! Vad roligt att du också ritar! Håller med dig om att fler borde blogga om sånt, för det är alltid inspirerande att se andras målningar! :)kram
Elin

10 matilda:

Du menar om du har slutat bloggat!?

11 Emma:

Riktigt snygg!
Aldrig funderat på om du ska måla sportteckningar? Tror det skulle bli grymt!

Svar: Tack! Nej jag har faktiskt aldrig tänkt den idén, tack för tipset! Tror det skulle vara en utmaning, absolut värt att testa någon gång :)
Elin

12 claudia:

snygg bild :D

Kommentera här: