Härliga dagar i skärgården

Nu har jag tillbringat mer eller mindre nästan två veckor på skärgården, först var jag ute med familjen och åkte hem emellan innan jag åkte ut igen med mina kompisar. Älskar Stockholms skärgård något enormt, den är så fin och det finns en sådan stor frihet i vad man kan göra. Nu senast när jag var ute med kompisarna solade och badade vi mycket, grillade, åkte ut med båten, paddlade kanot och hade det underbart. Jag kommer sakna den svenska sommaren nu när hösten kommer, känner inte riktigt att jag hann njuta av den tillräckligt mycket som jag hade velat... Men men, får hoppas på en mysig höst nu, och sommaren är trots allt inte slut än!
 

Kommentarer:

1 Rebecka Bökelund:

Vartifrån är koftan? Grymt fin! :D

Svar: Tack! Koftan kommer från Warehouse! :D
Elin Strååt

Kommentera här: