Då kör man en comeback lagom till jul!

Hej kära läsare som fortfarande har hoppet kvar om den här bloggen (tack TACK för att ni hänger kvar!!)! Tänkte nämligen ta mig i kragen nu och göra ett dödsseriöst försök till att bli en bättre bloggare. För ärligt talat nu får jag bannemig sköta om den blogg jag har här! (Inte ens ett arkiv för november månad... snyft). Så dåså, hej, här är jag igen och jag bär nyheter med mig!
 
 
I november flyttade jag och min familj bort från stan till en villa trettio minuter från civilisationen. Okej, jo det är såklart civilisation här också men stan och vännerna finns verkligen inte på gångavstånd längre. Får bara akta mig för min lathet här ute och orka ta bussen trots trafikkaos (cuse I know it will come... soon) och tiden det tar att åka.
 
Slänger in några en aning pinsamma bilder från huset, på mina fötter (trappan då egentligen), min obäddade säng och älskade snedtak samt på den kaotiska matsalen. Om ni kan tänka bort lådor, stök och dålig bildkvalité så lovar jag att villan är ursnygg. Är verkligen otroligt glad över att vi flyttade hit! Ser fram emot somrarna vid vattnet som inte ligger långt bort, grillkvällar och att först och främst få i ordning drömrummet jag suktat efter så länge!
 
 

Kommentera här: