2012 resan till Alcudia

Minns fortfarande den härliga känslan jag fick i magen första gången vi såg utsikten från hotellbalkongen i Alcudia. Mallorcaresan är verkligen ett av de största och bästa minnena från 2012. Vi hade det så mysigt och soligt och vi blev så bruna och tjocka. Att få äta hur mycket som helst var himla gott, kommer aldrig glömma hur lillsyrran never ever missade chansen att äta minst en glass till varje måltid haha! Jag kommer heller inte glömma pirret i magen när jag och Sofia åkte på "soffan" efter en motorbåt (haha killarna som körde såg så himla roade ut när jag och syrran var livrädda), och inte heller de sena kvällarna då jag och Sofia var ute och strosade på Alcudias gator och milslånga strand. Och de båda utflykterna till huvudstaden Palma och buss/båt/tåg-hela-mallorca-runt-turen kommer jag minnas som två svettiga, men roliga och spännande upplevelser.

Kommentarer:

1 amanda:

Du är så fin! :D kram!

2 Kimmey ~ Kung varje dag:

Fina bilder.

3 A&C:

Härliga bilder!! :)

4 Tove - kristen tonåring:

Superhärliga bilder :)

Kommentera här: