Rihanna

Nu. Är. Den. Äntligen. Klaaaar! Yey! Uppdraget förklarar jag härmed slutfört, och lite småstolt får jag väl känna mig, jag lyckades ju få den färdig! Har suttit och ritat klart rihanna porträttet idag i ungefär två timmar. Ville verkligen dra de sista linjerna så att den kunde få bli Done med stort D någon gång, för det var ju faktiskt så länge sedan som under förra sommaren jag började med porträttet. Men dåså, nu vill jag börja med något nytt! Som alltså får bli mitt första nya projekt för iår.... hmm, vad ska det bli?

Kommentarer:

1 Emma:

Skit va du är duktig :)

2 Linno:

Wow :o

3 Alice:

Gud vad du ritar fint! Ritar också porträtt :)

Svar: Tack så mycket! Vad roligt :D
Elin

4 Sofia [fotoblogg]:

Åh så himla fin! :)

Svar: Tusen tack! :D
Elin

5 M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!:

Alltså det är sjukt hur duktig du är! Ser ju ut som ett foto, fast snyggare! :D

Svar: Tack Micaela! Blir så glaad av att höra det! :D
Elin

6 Isabella (tinkerbella.se):

skitsnyggt :)

Svar: Tack så mycket! :D
Elin

7 IIDZ.horses and photo.♥:

åh så fin! :o

Svar: Tack! :D
Elin

8 Milla:

Finner bara ett ord: Wow! :)

9 Winnie:

Jäklar... O.o..
En fråga.. Skulle du kunna rita/skissa en bild till mig?
xx Winnie

Svar: Tack! För tillfället gör jag inga beställningar, men har funderingar på att göra det i framtiden :)
Elin

Kommentera här: