Fjädrar och horn

Blyerts ~ 6B, 4B, HB, 2B
 
Så, nu efter en evighet visar jag äntligen något nytt jag ritat! Har jätteångest över att bloggen hamnat åt sidan, för inte heller är uppdateringen den bästa nånstans. Hur som helst för hundrande gången gillt ska jag försöka bli bättre på att blogga. Den meningen mister förstås betydelse för varje gång jag misslyckas hålla löftet. Men men, jag ska försöka nu och får bara hoppas på att jag lyckas hålla uppdateringen någorlunda regelbunden! Säger lycka till till mig själv och tänker ge mig ett slag i ansiktet om jag misslyckas (okej nää men får förtusan bli bättre uppdaterare). Med ett lager fullt av inspiration borde jag klara det!
 

Kommentarer:

1 Trine:

Gud vad fin blogg! Och du ritar ju otroligt fint! :D

Svar: Tusen tack! :D
Elin Strååt

Kommentera här: