Ni hittar mig på tumblr

Jag har verkligen blivit helt fast i tumblr! Spenderar alldeles för mycket fritid på att bygga på min tumblr-blogg och på att uppslukas av all inspiration som finns. Men det är så enkelt, tumblr, att fylla en sida med sådant man annars får slita sig galen för att knåpa ihop till en sådan här blogg. I och för sig har jag lagt fokus på en sak i min tumblr blogg, vilket är min förkärlek till bohem. Här däremot, har jag mer min spridda personlighet, för jag gillar boho-inspo, egna bilder, färgglatt och gråskaligt, vill visa min vardag och samtidigt ha med kreativa, estetiska bilder... haha det går inte riktigt ihop för mig. MEN, det här betyder inte att jag slutar blogga här, utan att ni kan få ta del av mer uppdatering, mer jag och hur det ser ut i mitt huvud på min tumblr blogg, så om ni vill alltså, kika in på estraat.tumblr.com !

Kommentarer:

1 Matilda:

:D

Kommentera här: