2012 - the hunger games

Har sagt det förr, men jag längtar ihjäl mig på att hungerspelen kommer ut på bio! Har läst alla tre böckerna + den första också på engelska, de är så fasansfullt bra! Just nu håller de på med inspelningen av filmen och ska komma ut på biograferna 2012, ngn gång i mars tror jag. Iallafall, jag hittade den här fina postern av skådisarna i rollerna peeta, Katniss och Gale. (Orkar tyvärr inte förklara hela historien för er som inte vet vad hungerspelen är, läs HÄR istället) Någon annan som också längtar?


Förutom postern så lägger jag till de här videoklippen i inlägget. De här är inte klipp ur den riktiga filmen, utan ett jobb som MainstayPro har ordnat. Vet inte riktigt, men antagligen är det bara någon slags "testfilmning" eller liknande, skådisarna är inte heller de som kommer vara med i filmen. De är i vilket fall rätt trovärdiga, den sista (som är från andra boken) tycker jag kan vara lite too bloody och lite väl effektfull... Men om man läst böckerna borde man se de här klippen ändå!
 





Kommentarer:

1 josse:

SOMMAR OCH SOOOL :) Säljes: Sommarens snyggaste solglasögon, Ray Ban wayfarer!! Riktigt vrakpris, 500 kronor (nypris 1299:-!!) Passa på, först till kvarn.

http://bloppisjosse.blogg.se/2011/august/ray-ban-wayfarer-rb2140-svarta.html

2 ANTON - målet att bli fotograf:

tack så mycket! :D

3 A N N N A I Z (Annis):

Hej , tar du ritning beställningar? :D Skulle vara jätte kul om du skulle kunna rita av mig! :D

4 A N N N A I Z (Annis):

SV; Jaha , okej! :) Tusen tack! Kram

5 Tuva:

Jag älskar Hungerspelen!! Är så jävla taggad! :D

6 ebba:

Läste du böckerna på egnelska eller fanns dom på svenska??

Kommentera här: