Rea, middag och skräckis

Tänkte blogga igår men orkade verkligen inte då jag kom hem ett på natten. Eftersom det (såklart) var stängt i förrgår ändrade jag och syrran planerna om att åka och shoppa, istället åkte vi till rean tidigt igår. Efter ett tag i stan åkte vi till skanstull och jag fyndade lite på H&M. Sedan fick vi bråttom iväg för att hinna i tid till farmor och farfar på söder, för julfirande med kusinerna mfl som jag verkligen sett fram emot att träffa. Vi blev inte alltför sena, och en mysig middag blev det. Runt sjutiden tog jag och familjen bussen mot slussen men jag åkte vidare mot stan för att möta upp Karro, Daniel och Philip. Vi kollade lite på rean och sedan åkte vi till skärholmen och för första gången såg jag en skräckfilm på bio, sinister, inte kul, aldrig mer, haha. Hade behövt en komedi efter den..

Kommentarer:

1 A&C:

Åh va vackra ögon du har! :)

Kommentera här: