+

Gaah jag vill ut och shoppa! Förstår verkligen inte hur min ekonomi och mitt intresse för det matriella ska gå ihop. Skulle så gärna vilja shoppa loss rejääält någon gång.. köpte btw ett träningslinne idag för 49kr. Var ute med syrran Sofia och var så hääär nära på att köpa en rosa jacka (den va faktiskt fin) men Sofia fick mig att tveka... hon dissar alltid allt jag vill ha... så det är klart man inte bara köper något i all hast när det får en diss. Men jag tyckte om den och det är huvudsaken, fast det skulle inte fungera med min budget då jag måste spara till resorna i sommar som jag vill spendera mycket pengar på. Ajaja haha vilket probleem man har! Ska ta och se lite serier nu och sen ska jag sleepa. Gonatt gott folk! ♥

Kommentarer:

1 matilda:

FInt :)

2 Emma:

nice :)

3 Lina S:

Snyggt :)

4 Art by Mai:

Fint! Är de där outfitbilderna i mitten från nåt speciellt insta-konto eller nåt?

Svar: De är från we heart it :)
Elin

Kommentera här: