Filmkväll

Fy tusan vilken härlig dag det har varit! Började med att vakna klockan åtta på morgonen (pigg som jag sällan är!), sen mötte jag Nina och vi drog iväg på ett superhärligt yogapass klockan elva. När jag kom hem kände jag för att gå ut och springa, fint väder och på ett himla bra mood, så det blev några kilometer ute i skogen. Hemma sedan duschade jag och fixade i ordning en frukttallrik till lite movietime, kollade på LOL och The last song, eftersom jag är lite efter och aldrig sett dem helt förr.. haha fan vad jag grät till den sistnämnda, grät typ igenom halva filmen.. har så sjukt lätt för att börja gråta till filmer hehe men den var ju så sorglig!

Kommentarer:

1 linda:

Låter som en riktig härlig dag! :D

Åh dom filmerna är så bra! :D

2 Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

Gott:D

3 Hanna:

Mysigt! :)

4 Jessica:

Gud vilken fin blogg du har! :)

5 Lina S:

Gott!

Kommentera här: