john and edward

Ritade klart en bild på Jedward idag som jag börjat på för rätt länge sedan.  Och jag vet inte, blev det likt? Det var i varje fall roligt att rita dem. Är så glad över att deras nya album Victory är ute på spotify förresten!
Ok, nuuu ska jag städa mitt rum. Det är ju fotografering av lägenheten imorgon, måste se fräscht och snyggt ut ;)
jedward, john, edward, grimes, drawing, tecknat, art, portrait, black and white, ritat
ritad med blyerts, stompf och det gamla vanliga

Jedward - Pop rocket

Jedward - My miss America

Jedward - Jump

Kommentarer:

1 josefin - f o t o b l o g g:

du är grym på att rita ju! :D



SV: okej, har lagt till dig också! :D



kram

2 Agnes:

Åh, vad du ritar bra :)

3 MEULLERPHOTO:

Du är riktigt duktig på att teckna :)

4 MEULLERPHOTO:

sv: Tusen tack!

5 matilda:

shit du är ju hur duktig som hellst!!!

6 ERIKA- Min lilla fotoblogg-:

Riktigt grym blogg. Följa varandra via bloglovin? ;)

7 Catarina:

Tänkte bara svara på det du skrev på Fokis blogg - Ricky använder en Canon EOS 5D Mark II! ^^

8 Diman Dilir:

herregud va fint! jag ritar också men inte lika bra!(:

9 mell:

hej! :)

vill först börja med att säga att du ritar helt.. Gudomligt och jag ser verkligen upp till dig.

Sedan vill jag även komma med en dålig nyhet.. Jag är medlem på en sida vid namn goSupermodel.se, där en tjej har kopierat den här bilden (Jedward, den som du har tecknat) och säger att det är hon som har tecknat den.

Eftersom att jag har läst din blogg ett tag, märkte jag direkt att hon har kopierat bilden. Jag tror du kan läsa tråden här, även om du inte är medlem. http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=2745091



så, nu är det ju ditt val om du vill polisanmäla henne eller inte. Men.. fortsätt med allt det du gör, för du gör det riktigt bra! Kram :)

10 ENNELINS:

@Mell



------------------------------------

Tack snälla du för att du berättar det här! Jag såg tråden och tkr det är riktigt fult av henne att påstå att det är hon som gjort bilden. Det verkar som tur är vara många som inte tror henne, vilket jag är tacksam för. Hur jag nu gör med polisanmälan får jag tänka på. Tack för dina fina ord också!

Kramar!



------------------------------------

11 Angelica Karlsson:

HEJ JOHN JEDWARD
HUR MÅR DU JAG MÅR BRA
Angelica Karlsson är fin och roligt att vara med och
sjunga med John Jedward är snygg och fin roligt
ni är söta snygga kläder och skor och fina saker
Angelica karlsson är bra att massor hug hug hug hug hug hug hug jag är jättekär i John jedward kiss kiss
kiss kiss kiss kiss kiss kiss god natt Angelica karlsson

Kommentera här: